NORSK SOMMER, niende


heihei! God morgen alle sammen! Har helt glemt å oppdatere på bloggen i stad ettersom jeg har pratet med Laila og har hatt på cam en god stund nå. Oi, det ble en lang setning! Men hun skal ihvertfall være i Indonesia i litt over tre uker. Savner henne noe sinnsykt, derfor setter jeg TOMMEL OPP for tinychat! Sola kom på morgenen i dag, gikk bort og nå er den her. Det veksler mellom sol og skyet, sol og skyet. Begynner å bli så lei av været vi har i Norge, hvorfor kan det ikke bare bli sol? I hele dag skal jeg bare sitte på rumpa mi inne, være usunn som vanlig og bare slappe av. Det er det som er så deilig med ferie, det er ikke noe du behøver å gjøre! Niende klasse starter etter sommeren og jeg gleder meg så utrolig mye:-)

HVORDAN ER VÆRET HOS DEG I DAG? HAR DU LATE DAGER?

7 kommentarer

Siste innlegg