PENGER

Heihei! I dag har jeg vært på skolen, vasket hjemme, og planen var egentlig å ta meg en joggetur. Men Vibeke og Laila var i Drammen, så jeg tar første buss i sande og møter de der. I morgen skal vi ha norsktentamen, den værste tentamen i verden. Herregud, jeg får bare dårligere og dårligere karakerer nå. Så jeg får håpe jeg klarer norsktentamen minst like bra som sist. Lite blogging i går, ja jeg vet. Men dagene har gått til å forberede meg litt på tentamen, være med venner og rett å slett nyte livet! Hahha, også er det ikke lenge til sommerferien heller folkens! Tenker på det hver eneste dag nå!

 


Har ikke noe mer interessant å vise enn penger.. ahhhahh.. <3 Og forresten så er det noe galt med bildeopplastningen.

 

Nå får jeg begynne å gjøre meg litt klar her, bedre blogging i morgen! Promise<3

4 kommentarer
    1. Oi, du er rik ass!
      Norsktentamen kommer til å gå kjempe bra, du må bare tenke positivt. Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg