SHOPPING

Heii! Nå har jeg kommet hjem, pakket ut av posene og skiftet til joggebukse! Jeg og Sofie var i Drammen i stad og handlet litt. Det var superkoselig og det ble en del. Eller, jeg fikk ikke handlet så mye denne gangen siden jeg ikke hadde så mye penger. Men det blir mer neste gang!  Jeg er ganske fornøyd med innkjøpene mine, men det var gjerne noe annet jeg skulle hatt men som de ikke hadde i min størrelse. Starstruck Foto var også på magasinet i stad og spurte om vi ville bli tatt bilde av, selvfølgelig! Bildene var superfine og kostet bare 50kroner. Nå er det snart mat, favorittretten Taco! Glemte også å si at jeg har klipt håret i dag. Det var mye som var slitt, men jeg liker det! Fikk også litt mer volum av denne frisyren. Men vi snakkes vi senere 🙂

 

// Genser fra Planet, pris 349,- // Bukse fra Bik Bok, pris 199,-

 

// Singlett fra H&M, pris 149,-

 

// Øredobber fra Glitter, før 99,90,-15,- // Hårstrikk m/ blomst fra Glitter, før 49,90,- nå 10,- // Armbånd fra Bik Bok, før 99,- nå med på kjøpet

 

 

 

HVA SYNTES DERE OM INNKJØPET MITT? NOE DU LIKTE?

 

5 kommentarer

Siste innlegg