HJEM KJÆRE HJEM!

Heihei! Nå er jeg hjemme i sande igjen! Bagen er pakket ut og nå er planene mine bare å slappe av resten av dagen. Jeg fikk en helt syk ide i stad, plutselig fikk jeg kjempelyst til å reise til England! Så jeg får prøve å overtale mamma til å reise til England i morgen, noe som er 1% sannsynelighet av en million. Men det er såklart verdt et forsøk da! Ellers så er planene mine for ferien ingenting, jeg har framføring i Engelsk til mandag. Noe som blir veldig vanskelig å øve på siden jeg ikke har powerpoint hjemme. Sånt skjer.. Men nå begynner jeg å bli litt småsulten, jeg får vel lage meg noe mat. Også snakkes vi senere!

 

 

 

Kameraet mitt er helt klikk nå.. Jeg har tatt noen bilder og lagt de inn på pcen. Men det som er problemet er at jeg ikke får åpnet filene. De er helt borte fra mappen og har bare plutselig forsvinnet helt.. Så da ble det cameroid bilder!


Noen som kan hjelpe meg?? Hva er planene deres for ferien?


7 kommentarer

Siste innlegg