Det er kaldt.. Jeg tror jeg fryser ihjel..

Heihei! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha kjørt litt lastebil med pappa. Jeg var skrubbsulten, så målet mitt var å komme hjem så fort som mulig! Nå har jeg spist ett pizza-stykke men kjenner fortsatt at jeg er litt sulten, så jeg får vel bare hente meg noe å drikke. I siste time på skolen skrev vi svar på leserinnlegg osv. og læreren min fortalte meg at jeg skrev kjempebra og at det nesten kunne blitt postet i Aftenposten. Dette var jo et stort kompliment for meg, siden jeg ønsker å bli journalist når jeg blir eldre. Da må jeg jo kunne skrive bra, så pluss pluss! 🙂 På morgenen i dag fikk jeg en melding om at Katharina var syk, det er så typisk at det skjer noe når jeg endelig skal besøke henne! Ahahah, men nå er planene mine for resten av dagen å stå foran peisen med en varm kopp te/kakao..

 

Det er så kaldt..

 

Pappa er konsentrert..

 

 

Hva syntes dere om bildene? 🙂


7 kommentarer

Siste innlegg