Oven Break, hos Katarina

Heii! Etter skolen i dag ble jeg med Katarina hjem. Vi har gjort lekser, vært i stallen og spilt! Hun har en kjempesøt hest skjønner dere, og det var litt rart å børste hesten osv. for det er omtrent 6-7år siden jeg gjorde det sist! Men jeg har det i hvertfall kjempekoselig, og vi har sittet her i senga med Ipoden min og spilt Oven Break. Jeg kommer bare ikke noe lenger enn den grønne banen! Snart skal vi spille wii, jippii <3 Men nå skal jeg avslutte her, jeg blogger antakeligvis litt når jeg kommer hjem. Hvis ikke så snakkes vi i morgen!

 

 

 

Hva gjør du nå? Syntes om bildene?

7 kommentarer
    1. Kjempefin blogg,kos dere masse…Og til deg Marte,sånn skriver man bare om man er veldig sjalu på ei så flott jente…Skam deg!!!Og hvis du ikke har noe annet og skrive om trenger du heller ikke kommentere!!!!!

    2. Anne Lene, det var ikke jeg som skrev det!!<3 For det første ville jeg aldri sagt det og for det andre var jeg på trening da, så den personen som skrev det ble egentlig veldig EID!
      Kjempe fin blogg du har søta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg