mye å gjøre

Heii! Nå er jeg akkurat ferdig med litt lekser, skal fortsette litt senere. Jeg har fått sinnsykt julestemning allerede! Etterpå tenkte jeg å gå ut for å ta noen bilder ute, bildene blir så fine nå som det er snø ute. Dagen i dag har forsåvidt gått greit, er bare utrolig kjedelig med skole hele tida, prøver, lekser og alt er bare stress. Og i tillegg til at jeg er syk er det ikke noe særlig, så jeg droppet treningen i dag. Føler jeg har utrolig dårlig samvittighet av en grunn, men var bare styrke vi skulle hatt uansett. Nå skal jeg hoppe i joggebuksa før jeg fortsetter på enda mer lekser. For dere som går på barneskolen enda, nyt hver eneste dag! Pappa har forresten også nesten malt ferdig rommet, mangler vinduene og skapdørene så blir det bra. Men vinduene får vi ikke tatt før etter jul pga. kulde og sånt. Fargene ser annerledes ut på bildet, er mye finere i virkeligheten!


Og her sitter jeg nå, helt inne i Titanic verdenen!

MYE Å GJØRE PÅ SKOLEN/JOBB FOR TIDEN? SYNTES OM ROMMET SÅ LANGT?<

6 kommentarer

Siste innlegg