sommer 2012

Hei! Jeg tenkte å lage et lite oppsummerings innlegg til dere om sommeren 2012. Det har vært en fin sommer, men været har ikke akkurat vært helt på topp. Jeg har egentlig ikke tilbragt så mye tid sammen med venner, men når det først er ferie prioterer jeg familien. Overraskende nok har jeg egentlig vært sammen med familien min egentlig hele tiden! Tenk at etter to måneder med sommerferie er har skolen begynt, kjenner at jeg ikke er helt klar enda. Men samtidig blir det superbra og komme tilbake til “vanene” igjen! 

FIKK KARAKTERKORTET FOR 8.KLASSE

SHOPPING

BESØK AV VERDENS BESTE JENTE

STRØMSGODSET

HYTTETUR MED KATHARINA

FÅTT VERDENS FINESTE HUND

SVERIGETURER

 

BOBILTUR

PARIS

CAMPING I HØNEFOSS

 

STRIPET HÅRET

Dette er noe av det jeg har gjort i sommer, håper alle har hatt en fin sommer! Lykke til med jobb og skole! 

6 kommentarer

Siste innlegg