INNKJØP # BIK BOK # VERO MODA


// Svart genser med glidelås bak, pris 159,95,- // Hvit bluse, pris 229,95,- // Gråbrun genser, pris 99,95,- // Hvit singlett pris, 79,95,- // Alt fra Vero Moda ♥ 

// Bukser XXS & XS, pris 99,- per bukse (kjøpt på salg) // Lyselilla oversized bluse, pris 99,- (kjøpt på salg) // Alt fra Bik Bok   ♥  

Heisann! Nå har jeg for ikke så lenge siden kommet hjem etter å ha handlet litt på Gulskogen sammen med pappa. Eller, han satte seg ned og tok en kaffe mens jeg gikk rundt og kikket. Laila ringte meg, hun er innlagt på sykehuset i Indonesia. Hun kommer hjem om noen dager da, men uff hvorfor må dette skje hver gang hun er i Indonesia? Solen har vært på besøk noen ganger i dag, men uten om det har det regnet som vanlig. Jeg er glad det bare er litt over en måned til jeg skal til Mallorca, det kommer til å bli så sykt deilig! Sol hele dagen, stranden, shopping, og bare slappe av. Nå er det forresten supersalg på Bik Bok, i hvertfall på Gulskogen. Bare å ta seg en tur dit, du kommer ikke til å angre! Er superfornøyd med alle innkjøpene mine fra i dag. ♥ 

HVA SYNTES DERE OM INNKJØPET? SKAL DU UTENLANDS SNART?

9 kommentarer

Siste innlegg