1,5mil IS

Heihei! Beklager for at jeg ikke har fått blogget før i dag. Jeg har nemmelig vært utrolig sprek! Vi sluttet skolen halv tolv i dag, så da dro jeg hjem for å slappe av litt. Litt senere ut på dagen bestemte jeg meg for å ta en liten joggetur, men jeg ombestemte meg og jogget opp til Østbygda! Jeg klarte såklart ikke å jogge alt, men jeg jogget faktisk endel! hahah. Opp til Østbygda var det nærmere 8km, så tilsammen ble det 1,5mil ca! Jeg føler meg utrolig sprek, derfor skal jeg feire med en is! Haha. Nå vet jeg hva planene for neste uke blir også, ei utrolig god venninne fra Tønsberg kommer! Har ikke sett henne på snart to år, savner henne sykt og det blir såå koselig å se henne igjen! Nå har jeg planer om å sette på en film, også snakkes vi i morgen! Da har jeg sommerferiee…

PLEIER DU Å TA DEG EN JOGGETUR? HAR DU EI VENNINE DU IKKE HAR SETT PÅ LENGE? NÅR HAR DU SOMMERFERIE? 

7 kommentarer

Siste innlegg