GJESTEINNLEGG

Hei og hå!

Jeg fikk et spørsmål av Anne Lene om jeg kunne skrive et lite gjesteinnlegg på bloggen hennes, og jeg sier jo aldri nei til det! Dette er jo første gang jeg skriver et gjesteinnlegg på en blogg. Har blogg selv, men blogger ikke så mye, men bare og ta en titt innom bloggen HER.

Siden dere ikke vet hvem jeg er, så er jeg Dalia, som går i klassen til Anne Lene. Jeg flytta hitt til Sande fra Sandefjord for noen uker siden. Litt usikker på hvor mange uker siden, men kanskje 2-3? På fritiden gjør jeg ikke mere enn og sitte på dataen og være med venner. Kjempe sosial jeg er;)

Anne lene er en kjempe søt og herlig jente, man fort blir glad i. Jeg har ikke kjent hun alt for lenge, men angrer ikke! Det er alltid latter når man er med hun. Hun bryr seg om alle, noe jeg synes er kjempe bra! Også har Anne Lene kjempe søte fregner!!
Anne lene er veldig glad i å sminke seg. Hun sminker seg oftere enn hun går på do, som jeg har lagt merke til, hehe!

Som sagt, dette er jo første gjesteinnlegget mitt , så var litt usikker på hva jeg skulle skrive, hehe.. Men bedre med noe enn ingenting! Slenger med et bilde av meg


Eneste bildet jeg fant nå.. Ball 2011 ♥

Håper dere likte innlegget, søtinger !

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg