Besøk av Laila!

Heihei! Nå sitter jeg og Laila her og slapper av foran pcen. Jeg fikk en helt rar følelse i dag, eller egentlig har jeg den følelsen hver dag før jeg går på skolen. Det er det at skolen er så forferdelig kjedelig, meningsløst og for dumt! Det er jo såklart noe jeg syntes er bra med det, men liksom hvis man skal bli kokk? Hva trenger man samfunnsfag til da? Dette er de spørsmålene jeg stiller meg flere ganger om dagen. Men men, noe må man gjøre.. Nå tror jeg Laila begynner å bli litt rastløs her, så må nok avslutte skrivingen nå! Vi snakkes senere! 

 

 

Hva har du gjort i dag? Har du besøk?


10 kommentarer
    1. Ok, vet ikke hvor jeg skal begynne. Men nå ble jeg veldig flau på ditt vegne.
      Skole er (burde) være noe av det viktigste for deg. Hvis du hater skolen så mye, hvorfor går du på skolen da? Du kan like godt slutte med en gang, og starte å jobbe som vaskehjelp!
      Hvis du ikke begynner å se hva som er meningenen med skole snart, bør du virkelig starte. En dag er alt for sent.
      🙂

    2. Benedikte: Jeg har såå lyst til å slutte faktisk! Dette er jo bare min mening, men jeg mener at man bør gjøre som man selv vil. Altså jeg vil følge drømmen min, og jeg syntes ikke at jeg burde gå på skole. Grunnen er at skolen er over halve livet ditt liksom, skolen må alltid komme først. Vi lever bare en gang! Jeg ser ikke noe vits i å gå på skole og lære nynorsk, samfunnsfag eller naturfag? Spesielt ikke når jeg vet hva jeg vil bli, eller vet hva jeg ikke skal bli! Det som er problemet for meg er at jeg fortsatt er ung og har ikke noe valg. Mamma og pappa “tvinger” meg til å gå på skole, noe som også er bra! Men hjemmeundervisning/privatundervisning står faktisk på ønskelisten! Mindre tid og lærer mer og fortere!

    3. Jeg forstår.. men skole er så mye mer enn det! Det er grunnlaget for fremtiden din. Jeg kjenner ei som dreit i skolen, og hun gjorde heller ikke lekser. Hun angrer veldig den dag i dag. Og idag har hun ingen utdannelse..Sliter med å skrive søknader, og å få en helt grei jobb for å klare seg i hverdagen. Tenk så mye du får igjen for disse timene du har som ungdom.. bare tenk nøye gjennom det!
      Lykke til videre!: )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg