VG lista 2011

Hei! Nå er jeg på jobben til pappa, jeg har sommerferie folkens! Sommerferie! Men det dumme er at det pøøsregner.. Når magasinet i Drammen åpner går jeg bort dit for å kjøpe meg noen sommerklær, inkl. bikini osv.. Når klokken er 12.00 drar vi til banken for å skaffe meg bankort! Gleder meg sykt, jeg skulle egentlig fått det i Januar men det ble ikke noe av.. Så ventetiden er over folkens! Jeg tror forresten jeg har fått inkalling til Tannlege, og jeg tror at jeg kanskje må begynne med regulering. Jeg har sånne vampyrtenner som er snudd, haha. Vanskelig å skjønne ?

BTW, jeg skal på VG-lista etterpå! Chris Medina, Mo, Rasmus Seebach, Stella Mwangi, Veronica Maggio, Erik og Kriss og Maria Mena og mange fler kommer! Jeg digger disse! Mamma er jo helt forelska i Chris Medina, synd at hun ikke kan være med da.. Men nå må jeg snart tenke på å avslutte, må jo ha noen sommerklær..


Veronica Maggio <33

Skal du på VG-lista ?

5 kommentarer

Siste innlegg