Hva dagene har gått til

God dag alle sammen! Det har vært mye å gjøre de siste dagene, jeg har ihvertfall følt det slik. Har dratt med meg pcen på starbucks to dager på rad, elsker å sitte der å arbeide eller bare lese. Jeg har sendt ut mange jobbsøknader og fikk beskjed i stad om at jeg skal på et intervju i morgen allerede. Dagene har for det meste gått bort til mye trening og gåturer. Det er veldig mye som skjer fremover, mye som er nytt og annerledes både når det kommer til treningen og skolen. Jeg gleder meg til alt 2016 har å by på! Bare disse 18 dagene har jeg tatt tak i det jeg vil endre på og jeg har allerede rukket å endret det. Det er fantastisk følelse skal jeg love dere!

I dag, når jeg gikk cardio før frokosten i stad, ble jeg helt overrasket over hvor fint det er ute nå. Himmelen, lyset og all den snøen er bare til å forelske seg i. Synd det skal være så kaldt, men med tre tykke lag gikk det greit. Jeg utfordrer dere til å ta dere en tur ut, sette pris på at vi bor i et så vakkert land som Norge. For vinteren her er helt magisk! 

Hva har dere drevet med?

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke gjort mye. Bygget om pc’n er vel det mest aktive jeg har gjort i det siste.
      Har også planlagt hva jeg skal gjøre med tanke på trening og røykeslutt…Nå gjenstår det å få rumpa opp av datastolen, DET blir nok den største utfordringen for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg