Syvsover

God morgen! Eller, det er vel kanskje litt for sent å si god morgen nå. Ingen har vekket meg her i huset, så jeg har sovet helt til halv ett. Jeg virkelig hater å sove lenge, fordi jeg liker å få mest mulig ut av dagene. Jeg starter i hvert fall dagen med en kaffekopp og litt frokost, også for vi se om dagen ikke blir så verst likevel. Planene for dagen er å gjøre litt skolearbeid, og etter hvert får jeg se om jeg får lurt meg på trening. Mulig jeg prøver å trene på Fresh i dag, ettersom det ligger i nærheten og kusina mi har medlemskap der så det er kjempekoselig å være to!

Dere får alle ha en super dag! Husk å smile!

4 kommentarer
    1. Ååh jeg misunner deg den koppen med kaffe altså. Ikke at jeg på noen måte liker kaffe, jeg synes det smaker pyton, men jeg har så ekstremt lyst til å like kaffe haha. Har du noen tips? Eller likte du det fra første dråpe? 🙂 God søndag!

    2. Nikki Moon: Jeg bare begynte å kjøpe det ute på kafeer, istedenfor annen drikke med mye sukker i. Så plutselig ble det til at jeg drakk det på skolen, til å ha i timene. Nå er det kjempegodt og har blitt vandt til smaken! 🙂 Er nok bare å drikke det en stund! Jeg likte det ikke i det heletatt før jul, men i Januar begynte jeg å skifte mening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg