Nasjonaldagen

Jeg håper dere alle hadde en fin feiring i går med masse god mat og godt selskap! Jeg hadde en kjempefin dag, og startet den med å dra på torget i sande for å se på 17. Mai toget. Det er så koselig å være i sande, og i går var det ekstra koselig siden det var en stund siden jeg hadde sett noen av vennene mine. Etter jeg var på torget stakk mamma, Harald, lilsis og jeg innom mormor en tur, før vi spiste middag hos noen familievenner. På kvelden dro jeg bort og hadde en super kveld sammen med noen venner!

Som sikkert de fleste kjenner seg igjen i er bensinstasjonen et must på nasjonaldagen. Det fikk jeg bekreftet når jeg så hvor lang pølsekø det var på Shell. Likvel slo jeg til i år også, pølse i brød er tradisjon.

Hvordan var deres feiring? Noen andre som kjenner seg igjen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg