Fredagen snart over

God dag alle sammen. Nå har jeg kommet meg hjem til mamma etter en ganske så grei skoledag. Hadde to science timer på starten av dagen ettefulgt av matteprøve før vi dro opp til hallen for å ha Physical Education teoriprøve. Vi hadde litt over en time gym etter prøven og deilig var det. Elsker gym på Skagerak, vi gjør alltid noe gøy! I dag hadde vi kickball og jeg elsker det.

Jeg må også bare takke for alle fine kommentarer og tilbakemeldinger på blogg og facebook. Dere er så utrolig herlige alle sammen! Jeg setter stor pris på alle som leser bloggen min, det er dere som motiverer meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva har dere gjort i dag? Noen som har mye å gjøre på skolen?

1 kommentar
    1. Så bra at dagen gikk bra! 🙂 Her skal vi endelig følge strømmen og se “Frozen” en gang for alle, imens vi nådeløst mumser chips og dipp som om vi hadde fått betalt for det. God helg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg