Da jeg møtte Marilyn Monroe

Jeg lengter tilbake til USA. Jeg savner LA, Long Beach og alt. Jeg kan ikke tro at jeg tilbringte en måned i drømmeland. Det er helt uvirkelig å tenke på. Den opplevelsen jeg har hatt unner jeg alle. Det er det beste jeg har opplevd noensinne. Jeg var tretten timer i Disneyland, var på Universal Studioes, gikk på Walk of fame og jeg tok bilder foran Las Vegas skiltet. Turen gikk innom San Diego, San Francisco, Las Vegas og Hollywood. Jeg lå på Santa Monica beach, Venice beach, Huntington beach og gikk tur langs Seal Beach. Jeg fikk venner for livet. Det ble mange turer innom Target, Starbucks og Yoghurt Land. Språkreisen er et minne for livet.

Hvem er så heldig og får oppleve så mye i løpet av så få uker?

Har du vært på språkreise før? Skal du?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg