Tirsdag

God kveld alle sammen! Nå har jeg øvd på fremføringen og føler meg greit klar til i morgen, orker ikke ta den så alvorlig. Skal bare snakke litt om nyheter også er jeg ferdig. Jeg gikk en tur til butikken i stad for å handle inn litt mat, føler meg alltid så flink når jeg kommer ut med bærereposer fulle av sunn og god mat. Jeg har sendt litt mailer rundt i dag og fått litt svar her og der, forklarer hva dette er litt senere når jeg har kommet i gang.

Nå sitter jeg på gulvet og hører på musikk. Jeg skal sende enda flere mailer snart, men det er like før jeg gir opp denne pcen. Den er så treg og når jeg skriver kommer ikke bokstavene opp på skjermen før noen sekunder etterpå. Det er på tide med ny pc nå merker jeg, er veldig lei av denne HP skolepcen. Dere får ha en strålende tirsdagskveld. Er ikke lenge før jeg tar kvelden.


Shane Harper – One Step Closer

Hva har dere gjort i dag?

3 kommentarer
    1. Lykke til med fremføringen 🙂
      Leit det der med pcn, høres ut som ny trengs ja. Om du trenger råd, kan du ta kontakt på melding. Jeg er ingen dataekspert, men jeg kan hjelpe så godt jeg kan om du ønsker det 🙂

    2. Kjedelig med treige PC´er ja! Jeg er strålende fornøyd med min ganske nye Mac i hvert fall 🙂
      Jepp, er det ikke deilig å fylle opp kjøkkenet med sunne saker? I love it! nesten så det renner over her…hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg