Fresh start på uken

God kveld alle sammen. Nå har jeg nettopp fått satt meg ned etter en utrolig lang dag med skole og trening. Jeg er ferdig med lekser, men har en fremføring jeg skal ha på onsdag som må forberedes. Etter skolen i dag hadde vi CAS møte og vi fikk vite mer om turen til Romania som vi skal på første uken i sommerferien. Vi skal bygge hus i Romania og før vi drar samler vi også inn penger som skal gå til det vi bygger. Jeg og noen venner bestemte oss for å selge vafler for å samle penger og gjør nok dette når det nærmer seg juletider. Det er utrolig spennende med slike Global Programs, jeg elsker det! Å gjøre noe godt for andre er utrolig godt for samvittigheten og ikke minst kjempefint gjort. Etter dette møtet stresset jeg meg bort på Stamina for å rekke Puls timen etterfulgt av Tabata, jeg elsker disse to gruppetimene!

Når jeg våknet i dag var utrolig nok gradene helt nede i tre, så det var på med lue og skjerf. Jeg liker høsten, men nå vil jeg egentlig bare at vinteren skal komme. Jeg gleder meg til varme jakker, kakao om kveldene og ikke minst at man drar hjemmefra til skolen når det er mørkt og når skolen slutter er det mørkt igjen. Jeg gleder meg til adventstider og nedtelling til julaften. Er dere ikke enige? Julen er noe av det mest koseligste vi har. Dere får ha en fantastisk kveld videre, nå skal jeg skrive noen mailer før jeg skal starte på fremføringen.

Noen som trener på treningssenter? Ser dere frem til vinter?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg