tips til en sunn lunsj

Jeg vet jeg ikke er alene om å være lei av den kjedelige triste matpakken jeg tar med meg hver eneste dag på skolen. Er det noe jeg ikke er flink til så er det å lage matpakke til skolen. Jeg pleier alltid å kjøpe med en yoghurt, ta med et par epler eller et rundstykke med en skive Norvegia på. Å lage matpakke er noe jeg skal bli flinkere til, det finnes så mye sunt og godt man kan lage som er så enkelt! Jeg søkte litt på weheartit og tumblr og fant masse godt. Ikke sant dette frister? Brødskive med avocado, jordbærsmoothie eller en enkel salat. Dette er perfekt å ta med seg på jobb, skole og når man er ute på tur.

     

HAR DERE NOEN FLERE TIPS TIL EN SUNN LUNSJ?

3 kommentarer
    1. Jeg er også utrolig dårlig på å lage meg en fin matpakke.. Ender ofte opp med å gå til butikken eller droppe lunsj, fy.. Nå den siste tiden har jeg tatt med meg knekkebrød og frukt som pålegg – det funker fint, men kan bli litt kjedelig i lengden.. Skal bli mye flinkere etter høstferien..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg