sommer og sol

God dag alle sammen! Nå er bikinien på, solsenga er satt fram, musikken spilles og det er en herlig sommer! I dag var planen å få satt inn noen penger på kortet mitt, men det utsetter jeg heller noen dager. Sola skinner og det er ikke lenge før avreise. Jeg må i alle fall prøve å få litt farge før jeg reiser, jeg har ikke fått ordentlig farge enda engang.Tenk det at til onsdag sitter jeg på flyet på vei til mulighetenes land, USA. Jeg gleder meg så ufattelig mye! Etterpå kommer Kristine og vi skal være sammen helt til Søndag, det blir vel en liten bytur på oss i løpet av helgen. Nå skal jeg fortsette å nyte sola når den først er her, vi snakkes.

Hva skal dere i dag? Sol hos dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg