Flymily

God kveld til dere der ute! Jeg har nettopp fått i meg to is og nå ligger jeg i senga mi og er helt utslitt. Det er en halvtime igjen av første Juni, og denne dagen har vært en super start på sommermånedene. Vi har hatt trening og generalprøve i dag, tre timer i en varm hall er ikke mye å skryte av, men jeg syntes vi var flinke. Det er konkurranse til Lørdag og da skal vi gå ut på matta og vise hvor gode vi er. Vi skal vise laget vårt på sitt beste, vi skal dobbeltwiste og hoppe som bare det! Det er helt utrolig at det er over for min del snart, jeg har jo såvidt begynt. Jeg er seksten år noe som vil si at det må bli senior etter sommeren. Siden jeg i tillegg flytter må jeg begynne på et helt nytt lag, noe jeg egentlig ikke vil i det heletatt. Laget mitt er jo Eagles, og det vil det alltid være. Det vil alltid være Flymily for meg, og jeg er så utrolig glad for alt jeg har opplevd. Jeg blir så lei meg når jeg tenker på at om bare to uker er vi ikke lenger et lag, da er det ferdig for denne gang og 98’ere må opp. Det er så rart å tenke på at disse andre utøverne møter jeg tre ganger i uka, seks og en halv time, om ikke mer. Det er ikke rart at de blir dine beste venner når man møtes så ofte og driver med denne sporten. Man blir så fort knyttet til hverandre. Det blir uvandt å ikke lenger se de så ofte som man gjør, jeg merker jo bare at etter en liten påskeferie savner jeg laget mitt. Men det er slik det er, alt går sin gang. Jeg er bare utrolig takknemmelig og glad for at jeg har kunnet være en del av dette laget. ECT Eagles FLY Junior Elite All girl, se oss på matta på Sommer Open 2014 til Lørdag.

THIS ISN’T JUST A TEAM. THIS IS A FAMILY!

CHEERLEADING IS DOING WHAT YOU LOVE WITH THE PEOPLE THAT YOU LOVE THE MOST.

CHERISH EVERY SECOND ON THE MAT BECAUSE YOU NEVER KNOW WHEN IT’LL BE YOUR LAST.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg