En god frokost

God morgen alle sammen! På meg ble det en tidlig morgen når jeg våknet halv seks av meg selv i dag, lyset skinte fra vinduet og jeg kjente at det var på tide å stå opp. Det var litt deilig også, så tidlig har jeg ikke våknet på lenge. Jeg har i dag allerede rukket og sett gårsdagens episode av Paradise Hotel, spist frokost og egentlig bare nytet en så god morgen som dette. Nå ser jeg den ene skolebussen kjøre forbi her, syntes virkelig synd på videregående elevene og andre barn som skal på skolen nå. Er så deilig med fri iblant, man får liksom så mye mer tid til seg selv! Etterpå skal jeg øve litt til eksamen før jeg skal gjøre klart et innlegg til dere. Ha en fin dag!

Nyt dagen alle der ute! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg