ombre cheveux

Heiiheii! God kveld alle sammen! I dag tok jeg turen til frisøren etter skolen og jeg skal si det var godt. Endelig ble jeg kvitt det gulgrønne håret mitt og valgte en ombre look istedenfor. Er utrolig fornøyd, er litt annerledes enn det jeg pleier å gjøre, men litt forandring er godt iblant. Endelig har jeg fått tilbake litt av den blonde hårfargen, jeg har savnet den litt egentlig. På skolen i dag skjedde det ingenting, men i morgen er det faktisk årets første tentamen. Blir utrolig spennende å se hva jeg ender opp med ettersom denne karakteren står som standpunkt. Jeg forstår virkelig ikke skolesystemet lenger, alt har endret seg totalt det siste året. Det jeg gjør nå er bare å fullføre det jeg får beskjed om, så får de andre ta seg av resten hahah. Nå skal jeg forberede meg litt til i morgen, selv om det frister mer med en film.. 

Hvordan har deres onsdag vært?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg