16.08.2013

Heii, god kveld! Nå har jeg kommet hjem etter middag på Jonas B. i drammen. En pakke biler trøkkes ned, og jeg har nettopp spist is. Tror jeg går ned å ser om vi har noe mer. Det er seriøst to dager til skolen begynner, om jeg så må spise til jeg blir kvalm så gjør jeg det. De dagene her må bare nytes fullt ut! I morgen skal jeg til Drammen å kjøpe nye sko og litt mer skoleting. På søndag blir det kino med mamma i hvertfall, the conjuring! Gleder meg sinnsykt, traileren på filmen er dritbra!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg