Sminkemappe fra Lulu’s

Heii! I dag har jeg ikke gjort noe spesielt, og skal heller ikke noe. Så da tenkte jeg at jeg kunne lage et innlegg om sminkemappen fra Lulu’s. Det er en del toppbloggere som har blogget om disse og som er utrolig fornøyd, og det har man all grunn til å være! Sminkemappen får du kjøpt på Coverbrands.no og jeg har den mest normale størrelsen. Jeg er så fornøyd med den! Fargen er superfin og ser akkurat lik ut som på bildet til coverbrands, jeg får plass til all hverdagssminke + parfyme og andre små nødvendigheter oppi. Skal du kjøpe deg en ny sminkemappe, kjøp denne! Lover deg, du blir fornøyd!

Om jeg måtte gitt denne et terningskast hadde det definitivt blitt en 6’er! Elsker den 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg