SOLA MÅ NYTES

Hei! God morgen! Eller, det passer litt bedre med god dag nå egentlig. Jeg våknet nå netopp, og merker at døgnrytmen min har forandret seg en del i sommerferien. Lange netter der jeg som regel er oppe til tre, halv fire også våkner jeg igjen rundt tolv. Det er vel ikke bra? I dag tror jeg ikke vi skal noe, kanskje bade om været holder seg. Det var det snakk om i går, men vi ender sikkert opp med å være hjemme.


hahahaha, mr. traktor ville være med på bildet:):)

Nå tenkte jeg å fikse meg så jeg rekker litt sol ute, også snakkes vi senere! Hva skal du i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg