DA ER MAN TILBAKE!!!

Hei. Da er jeg tilbake, igjen! På den tiden jeg har vært borte har jeg kost meg i Paris, vært på hyttetur, pcen har vært på reparasjon og ellers har jeg bare slappet av og nytet sommerferien. Jeg kan lage ett innlegg om Paris til dere om dere har lyst, men det blir ikke før litt senere på bloggen. Jeg føler jeg har så utrolig mye å ta igjen i bloggverdenen nå, fikse på designet, headeren og så mye annet! Innkjøp som jeg har gjort de siste ukene skal ut, masse sommerferiebilder og når jeg får kjøpt meg et nytt kamera så blir det også videoblogger! For jeg har enda ikke forstått hvordan jeg legger over videoer fra iPhonen til pcen. Da er det like greit for meg å kjøpe et nytt speilreflekskamera! De siste dagene har jeg vært på hyttetur med Katharina i Vrådal, utrolig hyggelig. Mamma kjempet om bieberbilletter i flere timer i dag, men vi var uheldige. Så mitt siste håp er pappa, eller sitte/ståplasser. Noe finner vi ut i hvertfall, om jeg ikke reiser til Sverige! Måtte bare ha ett lite oppsummeringsinnlegg før jeg starter ordentlig igjen, så dere får med dere litt av det jeg har gjort i det siste! Nå skal jeg slappe av med pcen min som har vært borte i et par uker, samtidig som jeg forbereder ett annet innlegg for dere! Snakkes snuppiser! 


følte bare for å starte med et bilde hvor dere ser hva jeg og Katharina for det meste har gjort på hyttetur.

HVA SYNTES DERE OM AT JEG ER TILBAKE FOR FULLT? 

4 kommentarer

Siste innlegg