SPILLEPRØVE, shiiit..

Hei! Nå sitter jeg å øver på noe jeg ikke har peiling på! Vi har nemmelig spilleprøve i musikk i morgen og jeg visste ikke at vi skulle ha det før nå. Jeg har et veldig stort problem, for jeg har ingen instrumenter hjemme og da er det så vanskelig å få øvd. Så her sitter jeg og tegner opp alt, etterligner piano og synger på Drive by av Train. Denne får meg virkelig på andre tanker, og det blir så mye lettere å øve da. Hahah, oi! Nå skjønte jeg faktisk et mønster angående pianoen! Må gå nå, fortsette å øve og deretter legge meg. Ønske meg lykke til i morgen?

Har heller ikke du peiling på instrumenter? Hørt sangen Drive by – Train før?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg