SUMMER 2012

Jeg kan ikke vente! Denne sommeren skal bli den beste noensinne. Etter at jeg startet på ungdomsskolen har jeg fått så mange utrolige, fantastiske venner! Og siden dette blir den første sommeren sammen med de, så skal vi kose oss kjempemye! Jeg skal blant annet reise til Frankrike, og kanskje England. Og siden noen i familien min er fra England så skal vi besøke dem, gleder meg allerede! Alt det vi skal finne på, drammenturer, Tusenfryd, Harryturer til Sverige, Liseberg og andre ting! Da skal jeg også bli så mye flinkere til å oppdatere for dere, og det kommer til å bli så utrolig morsomt! Men akkurat det jeg må tenke på nå er tentamener, framføringer, lekser, rett og slett karakterer på skolen. Jeg har satt meg et mål om å få 5 i snitt, men jeg får se om jeg klarer det. Og da må jeg jobbe mye! Men jeg tenker ikke på annent enn sommeren. Ååå, dette året skal bli så bra!

 

Noen andre som har samme tanker og mål som meg?

7 kommentarer

Siste innlegg