AUDITION

Heihei! Jeg har hatt en helt awsome dag i dag! Startet så klart med skole, men etter det ble jeg med sofie til attic siden hun synger der. Hun skulle på en sånn audition osv. så da er det jo fint å ha med noen! Men i hvertfall, hun er superflink og jeg misunner stemmen så sykt! Etter auditionen som jeg tror gikk ganske bra, gikk vi til torget i Drammen og kjøpte is. Namnam! Og i morgen går dagen ut på å klippe meg, og shoppe litt! Så innkjøp osv. kommer da! Jeg beklager igjen for lite blogging, og dette er desverre det eneste bildet jeg har tatt i dag så.. Men nå må jeg legge meg om jeg skal klare å stå opp klokken halv åtte i morgen. Også må jeg bare si gratulerer med dagen til Vilde! Du er en herlig jente, alltid bli og glad! Jeg håper du får en fin dag, og kommer til å kose deg masse! <3

 

 

Gjort idag?

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg