NYTT DESIGN OG NY HEADER

Heihei! Det var endelig på tide! Jeg har fått oppdatert designet mitt, og fått ny header! Headeren er laget av en helt ukjent person fra http://headerplease.com. Jeg er superglad for å endelig ha oppdatert designet, men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd. Overskriften er litt liten, skriften er annerledes og sånne andre småting for å få et design helt perfekt mangler! Men jeg skal prøve så godt jeg kan, det er igrunn derfor jeg ikke har blogget så mye heller. Men men, håper dere liker det da. Hilsen meg og Beauty!

Ellers, natta folkens!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg