HJEM I MORGEN

Heii! Jeg har det supergøy her på hyttetur og nyter det 100%! Vi har jo fri fra skolen! Så de siste dagene har gått til aking, ski og masse koos! Jeg beklager lite blogging, men vi gjør så mye her at jeg bare har tid til å blogge på kveldene.. I morgen skal vi ta turen hjemover igjen og da blir det såklart mer blogging! I tillegg skal jeg starte enda en ny konkurranse når jeg kommer hjem, som forhåpentligvis blir publisert i morgen kveld. Jeg må også informere om at de to siste konkurransene jeg hadde er kåret som dere sikkert har sett, men premiene er ikke sendt enda. Grunnen er at jeg ikke har hatt tid, men skal prøve å få sendt de i løpet av ferien. Nå skal vi fortsette her, også snakkes vi enten etterpå eller i morgen..

 

Katharina <3

Ikke det beste bildet men..

 

Hva gjør du i ferien? Syntes om bildene?


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg