FRAMME PÅ VRÅDAL, HYTTEHELG

Heihei alle sammen! På skolen i dag hadde vi ski og akedag, noe som vi virkelig hadde godt av! Det var supergøy og jeg koste meg masse! Når det var ferdig klokken 13.00 hadde vi en 2 og en halv times kjøring foran oss til hytten på Vrådal. Jeg har hatt en superfin dag, og vet at jeg kommer til å få en superbra helg! Jeg har ikke mye tid til å blogge her, men jeg skal se hva jeg får til. Men her får dere se noen bilder fra dagen i dag!

 

Hvordan har deres dag vært? Hva syntes dere om bildene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg