Hello Kitty, Jeffrey Campbell

Heihei! Nå sitter jeg her og gjør ferdig Kunst og håndverk-leksa vi har til i morgen, vi må printe ut noen bilder av klokker og tegne skisser etc.. Jeg gruer meg veldig til i morgen, for jeg hater Mandager! Hvis jeg skal være helt ærlig så er det fordi vi har Musikk i første time. Det er bare ett eller annet med den ene timen der jeg bare ikke liker. Jeg velger ikke si mer, og sån er det.. Jeg må beklage for lite blogging, men Laila har vært her og det var bare så koselig! Hun skal på Color Magic til Vinterferien, og jeg har så sykt lyst til å bli med.. Hadde det bare ikke vært for mamma som jobber^^ Men nå må jeg fortsette om jeg skal bli ferdig til i morgen, vi snakkes!

 

 

 

Har dere lekser til Mandag? Hva syntes du om bildene?

4 kommentarer

Siste innlegg