Dans eller ikke?

Heihei! I dag har jeg vært på skolen, som vanlig. Jeg må virkelig slutte å skrive det, det sier vel seg selv at jeg er på skolen fra 08.35 til 14.05 hver dag.. Celine og jeg ledet hele gymtimen i dag, og det var faktisk litt gøy! Vi følte at vi hadde litt makt over de andre, hahah.. Jeg har igjen bestemt meg for å ikke starte på slalom, så jeg begynner heller på dans i stedenfor tenker jeg. Det er jo selvfølgelig det at dansen startet i går, og jeg fant ut at jeg ville starte i går kveld så det var liksom litt sent. Og nå har de lært halve dansen, og jeg kommer til å slite hvis jeg starter neste Onsdag! Men samtidig så savner jeg å danse, og hvis jeg virkelig vil fortsette med det så må jeg bare lære fort. Jeg tror jeg vil stare men vet ikke helt om jeg klarer det.. Hva burde jeg? 

 

♥ Outfit i gymtimen  ♥ Glemte å vise dere hva jeg har fått i posten, men det er i hvertfall dette treningstøyet! Kan kanskje lage et innlegg om detg..

 

 

Er du også sån at du ikke klarer å bestemme deg? Syntes om bildene?

6 kommentarer
    1. Du er jo flink til å danse da <3
      Så hvis du tar danser fort så burde du starte ! 😀
      Jeg begynte i går og dansen er litt vanskelig og den går ganske fort, men tror nok du klarer det ! : )

    2. Det er IKKE for sent! Begynn neste gang, du har ikke gått glipp av noe spesielt for det er helt frem til sommeren 😉 Du kommer til å lære det lille vi har lært så fort som bare det! Utrolig kul tights forresten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg