Kjempefin bursdag! Innkjøp 10.01.2012

Heihei!

 

Jeg må først si at jeg har hatt en fantastisk fin dag i dag, og takk for alle gratulasjoner! Jeg ble vekket av mamma klokka 06.00 da hun kom på senga med rundstykke, kake og te. Kjempegodt! Når jeg tok bussen til skolen fikk jeg masse gratulasjoner, og ja sån har egentlig hele skoledagen min gått! Men etter skolen reiste jeg og Katharina til Drammen for å kjøpe kjole og sko til ballet som er på Torsdag! Flaks for meg så hadde Lace fått inn de fine kjolene! Så det ble faktisk kjole på meg i år også, for jeg var veldig redd for at jeg ikke skulle finne noen. Skoene kjøpte jeg på Eurosko, men dere får ikke se noe av det før ballet på Torsdag. Det var litt synd, for det var bare ett par sko på hele magasinet som var i den fargen jeg skulle ha og derfor er det nok mange som har like! Det ble også litt smykker i dag, som dere får se nedenfor! Men jeg har ikke tatt noen bilder fra selve dagen, så sorry! Men jeg er unnskyldt! Hoho..

 

Kjole fra Lace, kr 599,-

 

Sølvring fra Aseco Gull & Sølv, kr 249,- minus 50%rabatt som var  kr125,-

 

Pure silver øredobber fra Glitter, kr 129,-

 

Hva syntes du? Har du hatt en fin dag?

 

6 kommentarer

Siste innlegg