Da er treningsklær bestilt!

Hvis du leser bloggen min, så har du sikkert lagt merke til noen av mine mål for 2012. Et av dem er selvsagt å komme i bedre form, så jeg begynte i dag! Og klikket med alt dette hjem, det kommer i posten om noen dager og er fra den nye kolleksjonen Active Sports på http://Ginatricot.no. Jeg håper virkelig at jeg blir fornøyd, og at det passer meg!

 

                                                          

 

Alt dette kom totalt på 598,90,- inkludert frakt 🙂 

Hva syntes du?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg