These Four Walls

Jeg var inne på Sophie Elise sin blogg i stad og kom over et innlegg hvor hun hadde skrevet om sitt forbilde. Når jeg tenker meg over så er Miley Cyrus en kjempefin jente! Hun er seg selv og står for det hun sier og gjør. Hun tenker positivt på det og det går alltid framover! Hun er også fantastisk flink til å synge og lager stadig nye sanger. Jeg er ikke fan av alle sangene, men når jeg hørte These Four Walls for første gang i stad så ble jeg avhengig! Jeg tror ikke jeg kommer til å gå lei av sangen på en stund og jeg ber dere alle om å høre den. Sangen finner dere under bildet.. Hvem er ditt forbilde ? 

Miley Cyrus – These Four Walls

Jaa ? Hva syntes du?

4 kommentarer
    1. Svaret du skrev i julekalenderen min er riktig! Du er nå med i konkuransen om å vinne valgfri sminke (om jeg får tak i det du ønsker deg) Håper du fortsetter å være med! Ha en fin dag 😀
      Kommenterer ALLTID tilbake <3
      Klem fra Nora(pinkpumps.blogg.no)
      Ps.du har en kjempefin blogg!

    2. Hei.
      Takk for kommentaren på siden min.
      Eg har flere.
      Det er noe som heter wwjd: What Would Jesus Do.
      Eller så er Anthony Robbins en bra fyr.
      Han har drevet med personlig utvikling i mer enn 20 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg