Pepperkakebaking – ferie

God ettermiddag folkens! På skolen i dag leste vi litt i engelsktimen for at læreren skulle bestemme seg helt sikkert før han gav oss en muntlig karakter. Seriøst! Jeg er faktisk veldig fornøyd, jeg fikk en ren 5″er. Språk er jo mitt sterkeste fag og det er sikkert fordi vi har reist utrolig mye. Jeg har også to kusiner og en onkel som er engelske, guud som jeg faktisk savner de nå! Blir nok ikke lenge før vi tar en tur til England og besøker dem.. Men etter skolen i dag stod mamma klar til å bake pepperkaker, haha det var kjempegøy! Gøy og gøy, kanskje mer julekoselig? Jeg kjenner at julestemningen har kommet litt etter pepperkakebakingen, men som jeg har sagt så føler jeg fortsatt at stemningen er helt annerledes.. I morgen er den siste ordentlige dagen på skolen, og vi slutter på Tirsdag. Åh, så deilig! Nå er det snart ferie! Dette syntes jeg at vi har fortjent.. Hoihoi

Gleder du deg til ferien starter? Syntes om bildene? Har du begynt å få litt julestemning?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg