Alt var så mye bedre…

Hei! I dag har jeg ikke gjort annet enn å gjøre lekser, vært på skolen og i butikken. Jeg gleder meg enda mer til jul nå! Men jeg føler at julestemningen mangler, jeg har ikke hatt noe julestemning i år. Ingenting er som før, barne tv på morgenen, blåfjell om kvelden osv. Jeg følger jo så klart med på blåfjell enda, men jeg føler at det ikke akkurat er det samme. Vi gledet vel oss mer til dagens lille høydepunkt før, som f.eks. blåfjell.. Men nå er det helt annerledes! Jeg syntes julen var mye bedre og koseligere når vi var mindre. Eller når jeg ser tilbake på det meste så var vel på en måte omtrent alt bedre før.. Men vi vokser og forandrer oss..

Har du fått julestemning ? Syntes du julen var mye koseligere når du var mindre ? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg