Helgekos

Heihei!

Denne helgen har vært kjempekoselig! En liten oppsumering.. Jeg var på Genesis på Fredag og jeg og Celine var kjempeflinke til å synge, selvfølgelig! Kvelden endte med Grøt og koselige folk! Jeg ble hentet av pappa når det var ferdig. Når jeg våknet på Lørdag så hentet pappa meg og jeg ble med han på jobb, vi spiste ribbe og koste oss når vi kom hjem.. I går besøkte vi tante Lene, Eirik og lille fetteren min Elias<3. Vi lagde pepperkaker og så på Blåfjell når vi var hjemme, ingen jul uten Blåfjell! Jeg har ikke tatt noen spesielle bilder i helgen, men jeg tok noen når jeg
kjørte lastebil. Bare et ville laste seg opp så.. Nyt naturen, hoho


Nydelige tunnelen♥

Men nå er jeg sur, skikkelig sur! Noen andre som har oppdaget at Frustrerte Fruer ikke gikk på TV i dag!! ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg