TWILIGHT og tentamen

Hallo 🙂 Nå er det ikke lenge før jeg reiser til drammen, jeg og noen venninner skal se på Twilight.. Men tilbake til det jeg ville informere dere om.. Vi hadde tentamen i dag, johoo! Vi skulle egentlig ikke få lov til å gå før klokken 12.00, men vi har en så fantastisk kul lærer som sa at vi kunne gå halv tolv. Så nå sitter jeg her da, med min kjære Iste og slapper av.. Men jeg tror jeg må begynne å pakke snart, for jeg skal til pappa i kveld. Jeg får heller ikke handlet noe i Drammen i dag, fordi pengene som jeg skulle få av mamma har ikke blitt overført til kontoen min ennå. Men samme det, får ta det igjen neste gang.. Vi snakkes!

Hva skal dere i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg