Junior Prom Dresses

Nå er det ikke så veldig lenge før vi skal ha skoleball på skoen. Det blir i begynnelsen av Januar en gang, og jeg har allerede begynt å finne favorittene mine. Jeg blant annet elsker disse to og har planer om å velge en av disse.

Grceful A-Line Mini-Length Empire Waistline Beadings&Sequins Homecoming Dresses (Free Shipping)
Nydelig farge, faktisk så syntes jeg denne er mer for meg..

Pretty Strapless Neckline Mini-Length Zipper-up Dresses (Free Shipping)
Og denne er så stilig, søt med paljetter og det som gjør hele denne kjolen her litt spesiell er at den står litt ut ved hoftene..

Dramatic Organza A-line Empire One Shoulder Cocktail Homecoming Dresses (Free Shipping)
Dette er en kjole jeg ville brukt til jul, kjempefin!

Gorgeous Chiffon Mini Empire Sweetheart Strapeless Homecoming Dresses (Free Shipping)
Denne til bursdag?

Noen du likte godt ?

6 kommentarer

Siste innlegg