Dagens antrekk #25082011

Heihei! 

I dag har jeg som vanlig ikke gjort annet enn å være på skolen med verdens beste venner! Ble kjent litt mer med de nye i klassen og alle er kjempehyggelige! Jeg vet ikke helt hva som går av kameraet mitt, for når jeg tar outfitbilder så kommer alltid bakgrunnen i fokus! Noen som kanskje har peiling ? Men uansett, løp 60meteren på 11.30 i stad og jeg er såå skuffet! Nå er det slutt på kjeks og is! 

Meneeh, nå har frustrerte fruer begynt igjen så må gå å hente kjeeks!:D  Snakkes!

Bluse fra Cubus / Høytlivsshorts fra Gina Tricot i Sverige /

Likte dere antrekket ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg