En god start på dagen

God dag alle sammen. Litt sen frokost i dag, men utrolig deilig å få sovet ut litt. Jeg jobbet til 23:00 i går på bensinstasjonen, og det er så deilig at jobbhelgen er over. Nå har jeg kun gode ting å se fram til. Jeg elsker jobben min som personlig trener, og det er så deilig å tenke på at det ikke er “jobb”. Det er kun fordi jeg virkelig elsker det, og jeg ønsker så inderlig å få dette til. Jeg er på god vei, og det er så utrolig gøy!

Her nedenfor ser dere min standard frokost for tiden. En god balanse mellom proteiner, karbohydrater og fett, ikke minst også vitaminer. 

I dag har jeg fridag, og bruker dagen på å jobbe litt hjemmefra. Jeg har planer som skal forberedes, kcal behov som må regnes ut og jeg skal ta noen telefoner. I dag skal jeg også hente lillesøster i barnehagen, og jeg må hente kofferten min som ligger hos mamma. Klarer aldri vente med å pakke, så det blir vel til at jeg pakker litt i dag også.

Jeg skal trene senere og skal dele treningsøkten min til dere i kveld.

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg