Slike øyeblikk

Jeg har jo bare verdens snilleste kjæreste, som kom med dette til meg på Valentinsdagen, jeg fikk til og med roser. Jeg går jo aldri med klokke lenger, fordi den blå og hvite reimen min har blitt så gul og stygg. Dette var som å få to helt nye klokker, og så utrolig fine de er! Det er ikke vits å kjøpe klokker lengre, det holder jo med nye reimer. Så jeg ble helt forelsket med en gang, nå skal jeg gå med klokke hver dag. Dette var faktisk noe jeg virkelig trengte.

Det er så koselig å få slike gaver, du nevner kanskje i hverdagen at det er noe du hadde trengt, også tenker du at det blir glemt bort, du glemmer å kjøpe selv og det er helt greit. Men, så kommer det en dag, hvor du får en utrolig fin overraskelse. Det er så koselig, vite at noen lytter etter hva du sier, og ikke bare glemmer. Man blir litt satt ut. Jeg elsker slike øyeblikk, og jeg er ganske heldig.

Vi gjorde ikke noe stort ut av 14. februar, men det er koselig å sette av litt tid til hverandre. Vi dro ut og tok en kaffe der vi møttes første gang, før vi dro hjem, lagde taco og så på serie. En perfekt kveld etter min mening. Men en ganske normal kveld også, vi er jo veldig glade i taco, og skal vi spise noe godt, da er det taco som står på menyen.

Hva pleier du/dere å gjøre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg