Kan dere hjelpe meg

Hei alle sammen!

Altså, det er jo sånn med en blogg at man ønsker at folk skal lese innholdet. Derfor lurer jeg nå på om ikke dere kunne lagt igjen en liten kommentar om hva dere er interessert i å lese om. 

Jeg kommer hovedsakelig til å blogge om hverdagen min, trening og tanker. Det jeg ønsker å vite er hva du ønsker å lese om, eller hva du lurer på(om du har noen spørsmål). 

Er det treningstips? Øvelser? Lurer du på hvordan du skal komme deg ned i vekt? Se innkjøp? Bare kom med innspill, jeg ønsker at bloggen min skal være interessant for dere.

Jeg har nå kommet hjem etter å ha jobbet på Circle K siden 08:00 i dag tidlig. Det har vært en hektisk dag, men hektisk er bra noen ganger, da går tiden unna. Jeg teller ned dagene til Portugal nå, det blir så utrolig godt å komme seg litt avgårde. Men først har jeg en jobbuke fremfor meg, Circle K i morgen kveld, og så er det bare PT-timer ut uken. Men først må jeg komme meg gjennom denne kvelden også, så snart er det tid for en ikke så liten treningsøkt! Aller først er det tid for litt påfyll, den energien trenger jeg nå.

Legg igjen en kommentar om hva du ønsker å se mer av. Tusen takk, og god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg