Spontantur

Det er så godt å kunne skrive litt her på bloggen igjen. Blogsoft.no skal legges ned i April, og jeg fikk søknaden godkjent til å bli overført til blogg.no, og da ble alt plutselig mye bedre. Det er ikke morro å få vite at bloggen din skal bli slettet helt uten videre, så veldig godt å få dette bekreftet. Nå blir det mer blogging fremover.

I dag dro jeg en liten tur på jobb i dag tidlig, og når jeg kom hjem bestemte Ola og jeg oss for å gå en liten tur. Det var så utrolig deilig. Det var en periode hvor jeg var veldig flink til å gå turer, men nå på vinteren er det liksom ikke like lett å komme seg ut døra. Men det er alltid godt å bare få det gjort!

Det som er deilig å tenke på nå er at det kun er en uke til jeg reiser til Portugal. Planen var egentlig ikke å dra, men så ombestemte jeg meg siden turen var så billig. Det blir godt å reise bort en uke, trene, slappe av og jobbe med motivasjonen. Den har vært litt frem og tilbake i det siste, så jeg trenger litt påfyll, og ikke minst godt vær. Gleder meg.

Ønsker alle sammen en god helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg